Termeni și condiții

Conditii generale

Site-ul cosmeline.ro (denumit in continuare site) este detinut si administrat de SC Alden Rei Consultanta si Management SRL, (denumita in continuare societatea), Cod Unic de Inregistrare 33827072, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/13604/2014, cu sediul social in Strada Jimbolia nr. 65, Sector 1, Bucuresti, 012881, Romania. Tel.: 0743349645 E-mail : info@cosmeline.ro

[ultimate_gdpr_terms_accept]

Definitii

Utilizator – orice persoana care viziteaza si/sau isi creaza un cont pe site

Client – persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.

Produs – orice produs sau serviciu mentionat explicit pe site.

Comanda – un document electronic generat prin intermediul site-ului sau in urma unei solicitari de la utilizator sau client.

Vanzator – societateaSC Alden Rei Consultanta si Management SRL, avand datele de indentificare de mai sus.

Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele, iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse

Drepturile de proprietate intelectuala

Articolele si paginile site-ului au fost create de societate si nu se pot reproduce fara acordul acesteia. Imaginile si materialele video ce sunt prezentate pe site sunt puse la dispozitie de catre producatori sau importator..

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Societatea este singura detinatoare a informatiilor colectate pe acest site si singura care prelucreaza aceste date. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare, numerele de telefon, adresa de e-mail, acestea fiind necesare si obligatorii pentru achizitionarea si/sau livrarea produselor.
Completarea de catre Utilizatori a formularelor de pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date, precum si cu utilizarea si prelucrarea de catre societate.
Informatiile personale ale clientilor vor fi folosite doar in scopul declarat al acestui site.
Utilizatorilor/Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 190/2018 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Utilizatorii/Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Utilizatorul/Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre sediul societatii, mentionat mai sus.

Inregistrare client

Pentru crearea unui cont pe site, Utilizatorul trebuie sa foloseasca o adresa de e-mail valida. Societatea poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca s-au utilizat informatii neconforme cu realitatea sau se folosesc serviciile intr-un mod necorespunzator sau ilegal.

Limitarea accesului la site

Utilizatorii site-ului pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu site-ul, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate catre administratorii retelelor din care se face conexiunea si/sau organelor abilitate, dupa caz. Site-ul nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.

Obligatia de a furniza informatii corecte

Pentru utilizarea magazinului in scopul cumpararii de produse si inregistrarea unei Comenzi, Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori. Societatea nu poate fi trasa la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuate in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.

Dispozitii finale

Informatiile prezentate pe site sunt actualizate periodic. Totusi, exista posibilitatea aparitiei unor erori de sistem sau de functionare a site-ului, independente de vointa noastra si pentru care nu ne asumam raspunderea.
Preturile sunt actualizate periodic in functie de evolutia pietei valutare si de conditiile recomandate de furnizori, iar aceste actualizari sunt efectuate fara vreo notificare prealabila.
Chiar daca a luat toate masurile ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, societatea nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru completarea corecta, exacta si completa a informatiilor furnizate in cadrul formularelor de pe acest site.
In sprijinul informarii corecte ale clientilor/vizitatorilor, site-ul poate contine legaturi catre alte site-uri a caror functionalitate si valabilitate nu o putem verifica continuu si pentru care societatea nu isi asuma nici o raspundere.

Plata si livrare

Pretul, modalitatea de plata si modalitatea de livrare sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsul livrat, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare (nume, adresa completa de facturare si livrare, numar telefon, adresa valida de e-mail).
Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie aferente.
Livrarea comenzii se face prin curier (Bucuresti si in toata Romania) sau personal (in Bucuresti). Plata produselor se poate face online cu card bancar, prin transfer sau depunere in contul bancar sau plata numerar in momentul livrarii coletului (sistem ramburs).

  • Livrarea se va realiza in intervalul 24-72 de ore de la confirmarea comenzii, exceptand duminica si sarbatorile legale.
  • In anumite perioade ale anului, livrarile pot fi intarziate de conditiile meteo sau un flux marit al firmelor de curierat.
  • Comenzile primite dupa ora 14:00se expediazaurmatoarea zi lucratoare, in functie de disponibilitatea acestora in stoc, dupa confirmarea comenzii de catre Client!
  • In cazuri exceptionale, daca produsul comandat nu se afla in stoc in momentul comenzii, veti fi anuntat de in legatura cu data posibila de livrare. De asemenea, in cazul produselor ce sunt disponibile prin comanda veti fi contactat telefonic sau prin e-mail in legatura cu termenul de livrare.
  • Comenzilemai mari de 250 RONbeneficiaza detransport gratuit prin curierat rapid sau livrare de catre personalul nostru (in Bucuresti).

Societatea nu este responsabila pentru nelivrarea la timp a produselor, daca acest lucru tine de firma de curierat prin care au fost trimise si nu poate fi facuta raspunzatoare de nelivrarea la timp.

Conditii de livrare

Vă rugăm să verificaţi integritatea coletuluiînainte de a accepta şi de a semna pentru primirea lui! In cazul in care observati o deteriorare a ambalajului, vă rugăm solicitaţi agentului să întocmească un proces verbal. Este singura modalitate prin care se pot solicita despăgubiri firmei de curierat pentru deteriorarea coletelor în timpul transportului. Reclamaţiile ulterioare nu sunt acceptate de firmele de curierat!

Conditii de returnare produse

Clientul poate sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate: in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc.

Nu se pot rambursa produsele personalizate special pentru client, pentru care s-a obtinut acceptul acestuia de lansare in executie.

Dreptul de retragere

Consumatorul beneficiază de o perioadă de 30 zile de la receptionarea produselor pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contractul de achizitie, in scris, la adresa postala a societatii de la Art. 1 sau prin e-mail la info@cosmeline.ro. Transmiterea solicitarii trebuie neaparat sa fie urmata de confirmarea primirii acesteia, in scris. Pentru cererile transmise prin posta sau curier se poate solicita dovada primirii. Pentru cererile transmise prin e-mail, solicitati raspunsul societatii.

Conditii de rambursare

Consumatorul poate solicita rambursarea contravalorii produselor, dupa notificarea retragerii, pentru produsele vandute de societate prin intermediul site-ului, exceptand produsele personalizate special. Rambursarea nu poate include contravaloarea taxelor de transport.

[ultimate_gdpr_terms_accept]

Copyright © 2014-2024 Alden Rei Consultanta si Management
lockusercartmagnifiercrossmenuchevron-down